Vanliga Frågor!

  • Kan jag fota andra underlag än kvitton?  

    Ja, du kan fota både kvitton och leverantörsfakturor.

  • Kan användaren själv lägga in betalsätt?

    Ja, förvalt finns tre alternativ: Företagskort, Utlägg, Kreditkort. Administratören har även möjlighet att skräddarsy betalkonto för kunden under ”Inställningar”.

  • Hur kommer jag igång?

    Aktivering av webbtjänsterna för valt företag görs av redovisningsbyrån under menyn Tilläggstjänster i BL Administration. Företagaren loggar in till webbtjänsten via Björn Lundén appen eller app.bjornlunden.se på webben.

  • Hur betalar man för tjänsterna? 

    Betalning sker månadsvis via e-postfaktura. Vid byrå-kundsamverkan skickas fakturan till redovisningsbyrån. 

  • Är det någon uppsägningstid? 

    Nej, i och med att betalning sker månadsvis i förskott kan du göra ändringar i eller säga upp tjänsterna när som helst utan uppsägningstid.  

  • Är det full synk mellan webbtjänsterna på app.bjornlunden.se och BL Administration?

    Ja, det är samma databas och därmed 100 % synkat. Det innebär t ex att byrån kan se allt som användaren ser och att uppgifterna hamnar i BL Administration.  

Jag vill veta mer om Kvittohantering

Ring oss på 0650-54 14 00 eller fyll i dina uppgifter, så kontaktar vi dig!